bismillah..

apa khabar semua? HYHYST?? Have you had your shake today? bulan ni dah masuk oktober.. kalau kira, genap setahun saya menggunakan produk Herbalife.. dan masuk bulan 11 ini, genap setahun menjadi registered Herbalife Independent Distributor~~

Bersyukur sebab setahun yang lalu, saya decide untuk bersama Herbalife.. alhamdulillah, bulan Julai 2013, dalam tempoh 8 bulan, saya berjaya completekan status Supervisor 5k method utk diskaun 50% pembelian.. alhamdulillah~~

Image

bulan 8, balik je ke Malaysia, masih baru2 dan blur dgn sistem disini.. bekerja all out selama hanya 2minggu, alhamdulillah Allah beri sedikit rezeki.. total pendapatan bulan Ogos lebih kurang rm1200~ 🙂 kalau kerja betul2 sebulan, entah2 boleh dapat rm2400 kut.. atau lebih~~~~~~!!

dari dulu lagi.. masa zaman belajar di Czech Republic lagi.. impian saya adalah untuk ada rumah dan space sendiri.. nak hias rumah sendiri.. konon-konon dah besar kan.. nak privasi gitu~~ ala-ala heroin Melayu, balik dari pejabat, letih2, balik lepak rumah, cantik rumah (yg direktor sewa la kan)..

dengan duit pendapatan Herbalife ni, dapatlah membayar deposit 2 bulan rumah sewa ni~~ dan membeli sedikit barang untuk rumah.. untuk lebih dekat dengan upline Central saya.. dekat juga ke NZ Academy Rudi di Kajang.. harus belajar hidup di bandar walaupun realitinya jiwa sangat selesa dengan suasana kampung.. saya manusia type X.. hehe.. tgh2 antara A dgn B..

Image

membiasakan diri dengan bandar memang tak mudah~ biasalah orang kampung kan.. tapi jangan bimbang teammates di Muadzam Shah.. takkan pernah kutinggalkan kampung halaman, tempat bermulanya tapak Herbalifeku.. insyaAllah, benih2 yg saya semai di Muadzam akan terus bercambah.. dan benih2 baru pulak nak disemai dekat Seremban ni.. 🙂 sambil berguru puas2 dengan uplines di sini..

Image

My new apartment.. small but good enough for me.. Thank you Allah, thank you Herbalife! for making this possible for me.. with Herbalife, you can make your dreams come true.. dear teammates yg masih baru, insyaAllah, suatu hari nanti Allah akan memberi rezeki yang berlipat kali ganda untuk kalian semua.. yang penting, sama-sama ikhlaskan niat utk menyebar misi nutrisi dan berusaha lebih gigih agar rezeki lebih diberkati.. aminn..

kawan2 yang baca post ni, boleh pm/sms/wechat saya 014-2557977 utk tahu lebih lanjut details tentang Herbalife.. sama ada dari sudut nutrisinya, atau bisnesnya..

 

 

